Contact

Meer weten? Heeft u een vraag?
Neem contact met ons op!
 
t: 026 751 7300
m: zorgbemiddeling@pleyade.nl
of vul het contactformulier in.
 
Pleyade
Postbus 4020
6803 EA Arnhem

 
twitter facebook linkedin

Inspraak

Wonen in een zorginstelling is voor de meeste mensen een ingrijpende verandering.  Uitgangspunt bij Pleyade is dat cliënten moeten kunnen leven zoals zij dat gewend zijn.

In de dagelijkse praktijk betrekken we onze cliënten door in onderling overleg en binnen de persoonlijke  indicatie de gewenste zorg af te stemmen. Heeft u aanvullende (woon)wensen, dan zullen we kijken of dit binnen onze mogelijkheden valt of dat we dit (tegen een extra vergoeding) kunnen realiseren.

Cliëntenraad

Door middel van de cliëntenraad willen we onze cliënten zoveel mogelijk betrekken bij ons beleid. Want hoe meer invloed je hebt op je eigen leven, hoe beter je je voelt. De zeggenschap van cliënten is zo dicht mogelijk bij de dagelijkse zorg georganiseerd en vindt plaats op drie niveaus in de organisatie: op de afdelingen, op de locaties en op centraal niveau. Kijk voor meer informatie op de pagina van de cliëntenraad.

Klachtenregeling

Ondanks alle inspanningen kan het echter voorkomen dat cliënten problemen ondervinden in de dagelijkse praktijk. Ook als u niet tevreden bent vernemen wij dat graag, zodat we hier verandering in kunnen brengen. Klachten worden volgens de klachtenregeling behandeld.

Medezeggenschap bij Pleyade

Publieksjaarverslag 2016
Pleyade Publieksjaarverslag 2016
Activiteiten
  • 22 september 2017 – Yoga in Malburgstaete
  • 22 september 2017 – Beautyclub in Malburgstaete
  • 22 september 2017 – Sjoelen in Malburgstaete
  • 25 september 2017 – "Kom in Beweging" in Malburgstaete
  • 27 september 2017 – Bingo in Malburgstaete
vrijwilligerswerk